vineri, 14 decembrie 2007

viata e cea mai raspandita boala cu transmitere sexula

viata....nu pot sa o definesc dar uneori ma copleseste si ma plictiseste. ce inseamna de fapt? totul e rutina.nu putem fi cum vrem.nu putem face ce vrem. asa ca trebuie sa luam lucrurile cum sunt.poate dc nu am face atata caz de fiecare lucru care ni se intampla sau nu si am trai fiecare clipa asa cum ni se ofera ea am fi mult mai relaxati. incep sa urasc tara asta nenorocita. nu-mi bateam capul pana acum, dar cand vad cata nedreptate, prostie si ignoranta exista imi vine sa ma mut in siberia. sa beau vodka si sa ma dau cu sania toata ziua. poate as fi mai fericita. prea multe frustrari acumulate din cauza sistemului corupt , gresit si tampit. o mentalitate de roman mult prea imbatranita si mult prea seaca. toata lumea judeca si e prea multa ipocrizie. si astfel viata isi pierde din farmec doar datorita locului in care traiesti fara sa te simti bine. dar sa nu ne pirdem optimismul si sa gasim partea buna a lucrurilor. sa ne imaginam viata cum vrem si sa o traim cum putem. peace!

Un comentariu:

Andreea89 spunea...

sa bem votka si sa ne dam cu sania in siberia..mi-a placut asta super tare