miercuri, 30 ianuarie 2008

alone and happy

o seara normala. ajung acasa la 22.30 (destul de devreme:P) . stau putin cu casi (nepotica mea bebe) . trec sa vad ce face mami, dc are treaba cu mine (imi da sa pun un plic la posta- am scapat usor). mananc pe fuga cu ochii deja in monitor. vb cu lumea , mai un mail, o muzica...bla, bla.si imi dau seama ca sunt fericita...cel putin in seara asta. sunt energica si cu chef de viata. si nu e weekend :) si sunt singura. si imi promit sa-mi pastrez starea asta cat mai mult si sa nu ma mai stresez pt prostii. si ce dc e dezordine in camera si nu am chef de invatat ? si ce dc cortu zace langa usa de asta vara..ii e bine si acolo ..oricum acusi vine caldurica si il pot scoate la aer. ABIA ASTEPT! asa ca no stress..si asa timpul e scurt....e mult prea scurt...aberez deja...

Un comentariu:

anna spunea...

ai zis-o perfect aceeasi stare o am si eu in ultima vreme si ma miram ca ma simteam fericita chiar si fara o seara nebuna in nerv...ci doar pe canapea cu ai mei la tv...:) nice feeling