miercuri, 31 octombrie 2007

Sanatate...ca-i mai buna decat toate!

Azi am trait o experienta medicala noua ! nu stau excelent la capitolul sanatate asa ca din cand in cand imi ocup timpul cu umblatul pe la diferite cabinete medicale. spatele e de vina de data asta si dupa doua saptamani de fizioterapie fara rezultate semnificative am fost supusa unui nou si interesant procedeu: infiltratiile. si asa ca mi-a ciuruit doamna doctor azi spatele si ceafa. nu a fost foarte dureros. surpriza a venit dupa vreo jumatate de ora cand au inceput injectiile alea sa-si faca mendrele....si m-a luat cu niste stari de lesin si greata si dureri in spate si amorteli de nu stiam de unde sa ma culeg. si m-a tinut asa vreo 5 ore buuuune.ciudate senzatii. sper sa nu le simt lipsa pana luni, la urmatoarea "tortura" :)) de ce am scris asta? ca va dau un sfat simplu: aveti grija de voi!!!! de sanatatea voastra.de tot ce tine de sistemul nervos.faceti sport si relaxati-va cat mai mult, mai des si mai repede.

Niciun comentariu: